FORUM
Klub Lokatorów
wróć na listę tematów »Pytam o to bo z zazdrością oglądałem spoty które odbyły się pod blokiem przy ul. Alternatywy 4 i pomimo zapowiedzi kolejne się nie odbyły. Uważam, że warto wziąć pod uwagę spotkanie niekoniecznie ograniczające się spędzenia miejsca pod blokiem ale z miejscem na spokojną wymianę naszych refleksji- np. z rezerwacją lokalu barowego o tym samym tytule co nasz ukochany serial.
09-03-2013 (23:21:39) - Herer
Herer |
07-07-2013 (22:14:36) |
pomysł bardzo dobry. Ja jestem za i akurat się tak składa, że mam służbowy wyjazd do W-wy 12-13.07. Obawiam się, że się będę mógł spóźnić na 13.00 ale z niewielkim okładem. Co do programu to podobnie jak tu już wspomniano byłoby fajnie coś więcej niż postanie przy bloku. Ja byłbym za tym żeby np. obejrzeć dawne miejsce zamieszkania Balcerka, zaproszenie kogoś z ekipy A14, lub też kogoś z lokalnych mediów. A tak to zlot na miesiąc przed wydarzeniem to wyzwanie. Ale ja jestem za! Chętnie też pomogę przy organizacji. W kupie siła, nie? ps. na PW chętnie się wymienię nr. tel. celem współorganizacji. POZDR |
|
Alex |
08-07-2013 (10:47:40) |
Dziekuje wszystkim ktorzy wypowiedzieli sie na temat zlotu. Szkoda, ze glosow na tak bylo malo. Widac, nie ma wiekszej woli lub mozliwosci spotkania. Takie czasy. Trudno. Kilka dni temu, kiedy widzialem juz, ze zlot sie nie odbedzie, zrobilem inne plany na weekend 13/14 lipca. Jesli sa inni gotowi do spotkania, to oczywiscie zachecam. Zrobcie kilka zdjec a administratorzy chetnie je zamieszcza na stronie. Pozdrawiam caly Kolektyw! |
|
monisia |
08-07-2013 (14:38:08) |
Spotkajmy się jesienią !!!!! Halo halo no, sąsiedzi! nie poddawajmy się | |
Herer |
08-07-2013 (20:58:10) |
jesień trzeba już planować. Proponuje utworzyć zespół do organizacji zlotu A4"2013. Wg mnie czas w już musi być podany, miejsca( dla uatrakcyjnienia może nie jedno?), zaprosić aktorów no i media. Można zrobić spotkanie z aktorami w restauracji lub tym barze gdzie się zebraliście poprzednio. Pytanie na ile to reprezentacyjne miejsce. Bo jak tak w kilkanaście osób sobie postoimy pod blokiem bez kogokolwiek z ekipy tworzącej serial to licho może być. | |
Alex |
09-07-2013 (08:44:14) |
Jestem za! Co do formuly (czy i kogo zaprosic, gdzie sie spotkac) zalezy moim skromnym zdaniem od budzetu. Trzeba okreslic z jaka kwota chcemy sie rozstac. Przy chocby probie zaproszenia aktorow, kogos z produkcji (razem chocby 2-3 osoby) itp. trzeba liczyc sie z wydatkami juz w malych tysiacach bo trzeba zorganizowac transport dla nich wszystkich i nie wypada posadzic ich tylko przy wodzie mineralnej ale wziac lepsza restauracje. |
|
Herer |
17-07-2013 (09:29:52) |
Alex a jeśliby na początek rozeznać się jaki budżet jest nam potrzebny do organizacji? Moja propozycja: 1. utworzyć grupę odpowiedzialną za organizację 2. postanowić kogo próbujemy zaprosić, plan spotkania, miejsce spotkania, termin i czas 3. wyznaczyć poszczególnym osobom zadania 4. po pierwszym rozeznaniu ustalić jaki budżet jest potrzebny do zrealizowania zlotu. 5. decyzja czy budżet jest realny do zebrania czy trzeba zmodyfikować pierwszy plan 6. zbiórka $$$$$$ 7. realizacja Jak bardzo Ci się podoba planik? |
|
Alex |
17-07-2013 (13:23:30) |
Ja z racji dodatkowych obowiazkow ktorych wczesniej nie mialem, nie moge zabierac sie za organizacje czy chocby nawet wspolorganizacje. Trzymam kciuki za udany zlot. Jesli mozliwosci pozwola, to chetnie przyjade. |
|
Herer |
28-07-2013 (11:38:17) |
to może zróbmy w ogóle listę zainteresowanych udziałem w zlocie? Zobaczymy jakie jest zainteresowania na takie spotkanie. Czy jesień jest ok? Lista zainteresowanych: 1. Herer |
|
Sebs (Gość) |
28-07-2013 (22:23:33) |
Czesc. Ja jestem za zlotem w np jesien. Zrobie wszystko aby tam byc. Pozdrawiam. | |
Herer |
29-07-2013 (14:05:49) |
Sebs dopisz się do listy. skopiuj mój post i wpisz się. Luuuuuudziiiiieee co z Wami? Wpisywać się. | |
1 [2] 3 4 5 6 7 |